Kvaltävlingen nr 2. YEEEEEEES

Förra veckan så var det dax för del tävling nr 2 i melodifestivalen. Denna gången i Karlstad. Jag satt som på nålar. Magnus var jätte bra och jag röstade såklart på honom. När det var dax att berätta vilka 5 som gått vidare så trodde jag att jag skulle bli tokig. Som sista som gick vidare var Magnus. Pju lixom. Dax att rösta igen. De läser upp en vinnare. Kikki. Inte förvånande fasten låten var väldigt lik en annan låt. Läser upp de 2 som går till andra chansen. Fy fan ingen Magnus där. Skulle han inte ens få gå till andra chansen lixom. Jag trodde jag skulle bli tokig. Antingen skulle han vinna eller bli 5a. Tillslut säger Lena vinnaren. Lev livet med MAGNUS CARLSSON. HAN VANN. Grattis Magnus. Det e du verkligen värd :) Sedan får man läsa att Christer Björkman låtit göra så att Magnus namn lästes upp sist båda gångerna med vilja bara för att se hans ansiksutryck. Snällt.

magnuskikkimats



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0