Fel ut

*Suck* även om jag förstod d så blev jag ändå sur när Viktor fick lämna lets dance i går. Hade velat se Måns och Viktor i finalen. Måns och Maria tappade stegen i första dansen. Maria glömde bort sig. Och då fick de en 3a av den där nöten. D är Måns han ska kolla på inte Maria. månsmaria

Fast i dans nr 2 så gick d bättre. Mycket bättre. Då fick de först en 10a, sedan en 10a, sedan en 10a och sist en 10a. Det första paret som fått alla 10or sådär. Såg ut som Måns skulle gråta. Han har verkligen utvecklats under lets dance. Jag hoppas folk tänker på det när de rösta på fredag.

månsmaria



Och Viktor då. Han var jätte bra i går. Fattar inte att folk inte har ögon att se med. Fast nu var det tydligen väldigt jämt. Viktor förvånade mig i första dansen. I slutet så glider han fram på knä och rycker upp shortan. D hade jag inte väntat mig av VIktor men jag gillade det. Och på bröstet hade han målat ett hjärta med namnet Tony ha ha.

viktorcarin


Anna gick såklart vidare till final och sedan stod de där. Måns med Maria och Viktor med Carin. Du var toppen Viktor. Hoppas man får se mer av dig.


4st



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0