Andra chansen

40984-34

Jaha så var det andra chansen. Det gick åt skogen direkt. Min favorit kom inte ens till andra omgången. Mammas favorit Patrik Isaksson gjorde det men den som varken jag och mamma ville ha med gick även vidare till andra omgången. Jag tyckte verkligen om Niclas. Jag hejade på honom och hans låt *En droppe regn* Så trist att han inte gick vidare. Och jag var faktiskt inte förvånad när Magnus Bäcklund och Rednex vann. Då ringde telefonen och jag han knappt säga mitt namn fören jag hör personen ge ifrån sig ett glädjetjut. Ja hej pappa. Han hejade stenhårt på rednex ha ha så han var glad.

Du gav mig en droppe regn. Som har ändrat allt. I tusen fallt. Bara en droppe regn.
Står din mark i blom, en rikedom.

Jag hade 4 saker att se på idag. Och såklart så var alla programmen samtidigt. Hej kom och hjälp mig typ. Men detta fixar jag. Fick sitta och bläddra. Jag skulle se Bingolotto (ja jag vet), andra chansen, 7e himlen, förhäxad. Jag hade läst att Sebastian skulle vara med i bingolotto men han visade sig vara sjuk men Måns och Maria var där och dansade och det ville jag se.
Det blev ett jäkla blädrande bland kanalerna.

Så nu är det den stora melodifestivalen kvar. Alla e säkra på att Carola vinner och det tror jag oxå men vinner hon så kan det bero på två saker. Antingen så har svt fifflat med rösterna eller så är det nån där uppe som vill att Carola ska vinna. Och då är det väll meningen antar jag. Allt händer av en mening. Men inte alltid man kan förklara det. Vissa frågor saknar facit.

Men jag hejar på Magnus Carlsson och BWO i den stora finalen i allafall. Tycker dom har bäst låtar och de är populära utomlands och de skulle ha stor chans att vinna Eurovision song contest. Och jag diggar verkligen BWO's framförande. Nu är det bara att vänta och se vad som händer.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0