Första kvaltävlingen i melodifestivalen

Jaha så var första avsnittet av melodifestivalen över. Fanns 3 låtar som jag tyckte var okej + framförandet då. Men flera var så dåliga så att de fick bananerna att framstå som bra (pinsamt värre). Hannahs låt o framförande var så tråkigt så jag var tvungen att byta kanal. Jag retade mig på Magnus Bäcklunds byxor hela tiden. Det första jag tänkte när hans låt började var *nordman?*. Magnus och bananerna gick till andra chansen. Mina 2 favoriter vann. Linda Bengtzing (eller hur hon nu stavar) och Andreas Johnson (som såg bögig ut me allt smink).

Linda o Andreas

Nästa vecka så är det alltså dax för tävling 2. Och det är då som jag kommer sitta som på nålar för då kommer Magnus Carlsson att vara med. Det är 6e gången nu. Men det är första gången han kommer vara solo. 3 gånger med Barbados och 2 gånger med Alcazar. Heja Magnus. Jag känner på mig att låten e bra. Sverige e smarta om Magnus vinner. Men tänk. Han e jätte poppis utomlands. Och han sjunger bra och är bra på schen. Han skulle passar perfekt.

magnus
Bizze
2006-02-19 @ 22:51:34

Hejsan Maria !

Jag hade samma 2 favoriter som du i Melodifestivalen Andreas var nummer 1 tycker jag
Jättefin sida det här du *

Hälsningar Bizze The Sebastian-lover number one *

Tiina
2006-03-30 @ 20:08:05
URL: http://alcastar.tripod.com

Gulliga Magnus =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0