Snart jul

Japp snart är julen här. Verkar som det blir en grön jul i år. Vi är inte vana vid det här uppe. Men det är den här klimatförändringen som spökar.

Jag borde gå och lägga mig eftersom det är skola i morgon. Ska bara skicka en sak till Suzz på msn först. En video jag har gjort. Hon ville absolut se den. Jag tror föresten hon har fått en mani att läsa igen HELA min blogg. Jaha ha så kul då Suzz *skratt* Tycker om dig vet du ;)

Eftersom klockan är över 00.00 så är det torsdag nu.

Jag ska inte fira nyår hemma i år. Känns skönt på nått vis. Jag åker ner till Stina i Ljusdal den 26e och stannar till den 1a januari. Så jag drar år 2006 och återkommer år 2007 ;)

Jag har inte skrivit så mycket på sistone och nu menar jag inte här i bloggen utan andra saker. Har inte orkat eftersom jag haft så jävla mycket i skolan. Förhoppningsvis så blir det mer skrivande när skolan är över.

Nej ska ta och avsluta här nu och snacka vidare me Suzz på msn

// Lilla M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0