Ett tag sedan

Ja det var ett tag sedan jag skrev här nu och nej jag kommer inte berätta om Date spelningen. Orkar inte. Har varit på en till oxå. Och även på Barbados.

Barbados ja. Hade inte sett dem sedan Magnus slutade. Visst har jag velat se dem med Mathias med men det blev aldrig av. Jag var inställd på att inte gilla Chris (deras nyaste sångare) men den planen gick åt skogen. Jätte bra sångare och trevlig kille. Och galen ;)
Jag började knyta skon när jag stod vid scenen. Hedde upp den mot scenkanten och började knyta. Jag kom bara halvvägs innan jag e ansikte mot ansikte med Chris. Han her bort mina händer och börjar knyta min sko. Han sjöng samtidigt (han hade hett micken mellan bena och han satt på huk). Sedan klappade han min fot när han var klar. Trevlig kväll var det.

Stina är här. Jag har tappat räkningen på dagarna hon har varit här men det är kul :) Vi var på storsjöyran. Torsdagen och lördagen i slutet av juli. På torsdagen såg vi BWO. Grymt bra. Kollade in Marmeladorkestern. Jätte bra :) Tittade även lite på Takida och lite annat. På lördagen på dan så kollade vi in sommartoppen. Träffade på Marie Serneholt. Glad att se mig igen. Detsamma tjejen. På kvällen så sprang vi på Andreas Lundstedt utanför ICA och han ville visa oss vad han handlat. Lika go o trevlig som vanligt. Sedan inne på yran så tvinga vi oss att glo lite på Carola men tillslut var vi tvugna att gå. Vi palla inte.
Det blev marmeladerna även denna kvällen. Oh ah marmelad, säg oh ah marmelad
Och såklart Saturday night fever med Andreas i spettsen. 
Jag: Undra om han kommer se oss. Jag tror inte det. Det är så mörkt.
En stund senare
Stina: Och du trodde inte att han skulle se dig
He he ja ni fattar nog själva. Och lägg på lite extra på det.
Sedan fick han för sig att sluta dansa bara för att posera för min kamera.

Nepp jag ska ta och ta nått att äta. Kom nyss hem från plugget så jag behöver nått i magen.

Tjaoooo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0