Hi and goodbye

Man förstod det men man ville inte tro det. Man fortsatte hoppas men nu är det bestämt.
De har splitrats.

40984-44

De bildades i slutet av 1998 och 99 kom deras singel mamma mia. Jag fastnade direkt. Jag har följt dem ända sedan dess. De var bara 14 och 15 år när de startade. De skulle bara finnas 1 år. De skulle bara göra en skiva med abba låtar och göra en liten turne men de blev så poppis. De släppte skivor utan abba låtar. De började ha med egen skrivna låtar. Alla 4 är jätte goa och visst d är alltid nån man kommer lite extra nära.

Saknar verkligen dem och deras musik. De betyder mer för mig än vad folk tror.

Det är så mycket jag vill säga men hittar inte de rätta orden. I mitt hjärta så samlar jag alla minnen. I mitt hjärta så finns Amit, Marie, Dhani och Sara kvar. För alltid.

40984-45

Oså kom deras greatest hits album. Redan då förstod man att nått var på G. Bandet tog 2004 en paus på obestämd tid. Man verkligen hoppades att de skulle komma tillbaka. Dhani startade solo och nu även Marie. Men nyligen kom det. Marie säger att A-teens har splitrats. Det kändes som ett slag i magen fasten man visste att det skulle komma.

Deras musik har betytt så mycket och även dom som personer. Åren har gått sedan de startade. Då de var 14 och 15 år gammla. Nu är de 21 och 22.

And you'll be fallin' in love
To the music
So you cannot get enough
Of the music


40984-42

Vad de än väljer att göra i livet så stöttar jag dem.

If you´re lost without me
Wondering where I might be
I´ll be waiting just around the corner of your eye
Like an angel watching
Meet me when you´re dreaming
I´ll be waiting just around the corner of your eye


Tack för allt. Ni är underbara



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0